Horalky, oblíbená oplatka nezměněná od roku 1965, potřebovala nový šmrnc. Představujeme: Horalky Peanut Butter! Tato lahodná novinka si zasloužila mimořádné uvedení na trh, jaké by se slušelo jakékoli technologické inovaci. Pro influencery a mediální magnáty jsme navrhli unboxing zážitek ve stylu iPhone a novou příchuť proměnili ve statusový symbol, po kterém toužil každý. Nešlo jen o uvedení na trh – byla to událost, která přes noc proměnila Horalky Arašídové máslo v senzaci!

Přihlašovatel: Triad Prague
Agentura: Triad Prague
Klient: Sedita
Značka: Horalky
Produkce: WeAre Productions
Creative Director Michal Pivarči
Art Director Michal Dvorský
Copywriter Michal Pivarči, Michal Kozelka, Kristína Pauliaková
Designer Tomáš Hopko, Vendula Žižková
Account Director Zoran Boškovič
Account Manager Jana Štalmachová
Strategist Matúš Ficko
Director Luboš Rezler
Photographer Jakub Dohnálek
Music Lukáš Mutňanský